Welcome Here

 photo 76e82c81-6a3b-49bb-a3ca-c6c36f001cfb.jpg
" Syafinaz Shaffiee "

 photo 7249b72a-27ae-448a-b0fa-e73bd582e748.jpg photo 1520b228-4341-4ad6-82b7-7c1fdfcbf2cd.jpg photo 8675ef97-2587-4d43-aa27-6f28705a3051.jpg photo 5ccb7197-ae23-4c92-95da-e4a9cf183d4a.jpg photo e5105eca-82de-4a6e-8198-6225169f7665.jpg photo 5ae08705-1e23-44f8-aee6-287f278b8fcf.jpg photo 902ad759-5518-4184-929c-e8851fead072.jpg


Rindu dekat semua sekolah saya!!}
Thursday, December 22, 2011 | Thursday, December 22, 2011 | 2Comment

Selamat malam semua..
pnut rindu sangat dengan semua sekola-sekolah pnut..
dari sekolah di sarawak, sampai lah di semenanjung..
masa darjah 1 dan 2  , pnut sekolah dekat sarawak..
Sekolah rendah St Teresa, Kuching Sarawak

tengok bangunan kat belakang tu!.OH my!.rindunya saya!.teringat kisah dulu.di sini lah saya memasuki alam sekolah rendah ditemani ayah saya..dan tak lupa juga masa tu lepas rehat, loceng berbunyi and saya nanges sebab tak jumpa kelas..HAHA..*malu!.and and..akhir darjah 2 baru saya reti beli makanan di kantin sekolah itu..sebab nya ialah.....saya tak faham dorang cakap ape...huhu..dorang cakap sarawak..mana saya faham..
teringat jugak waktu dulu, masa dekat sarawak nie, best sangat!!..saya nakal sgt!. petang petang selalu ikot kawan pergi main dekat sugar bun!.hehe..sugar bun tu mcm mcd, kfc jugak lah..lepas tu pergi panjat pokok..makan buah atas pokok!.really miss that moment!!.dan tak boleh lupa jugak..saya terjun dari tingkat 2 rumah saya semata-mata nak pergi main...HAHAHA!.*sakit!.selalu kena rotan dengan getah paip bilik air sambil mandi!*insaf time tu je..esok main lagi.hahha..

then, saya berpindah ke semenanjung...
so, darjah 3 sampai darjah 6 saya sekolah di...


disinilah saya bersekolah sampai ambil UPSR...
banyak sangat memori dekat sini...=')

then masuk lah form 1..
saya sekolah dekat....


SMK dato' sheikh ahmad seremban..

dekat sekolah nie pnut ambil aliran agama and duduk asrama..
seriusly, duduk asrama memang best..teringat dulu tempat dalam pic nie lah orientasi saya n kawan2..
waktu tu malam,dorang ttup mata kiteorg pakai kain..then pasang ayat al-quran kuat2..
and semua lampu yang ade kat asrama tu DITUTUP!.memang gelap giler lah kan..
then dorang tinggalkan ktorg kat satu tempat sorang-sorang..
waktu tu, saya relax je..tak takut pn sebab mata kan tertutup..
yang start buat saya nanges bile dorang cite pasal mak ayah meninggal!.adoi!..sedih kot!.
then, dorang kumpulkan ktorg kat tempat dalam picture nie..dalam bulatan..
then dorang sruh ktorg bukak ikatan kat mata..
and you all know what??..depan ktorg ade sekujur tubuh!..jenazah sape ktorang tak tahu lah kan..
saya plak relax je lah sebab tawu benda tu tak betul..huhu..
dah tu, dorang kate..tu mak korang, g mntak maaf bagai..saya dengan tak ada perasaan tak gerak langsung pun..kawan2 yang lain dah meraung pegi kat jenazah tu..hahaha..cuak kot tengok jenazah tu..
last last saya pergi gak sbb kena paksa..huhu..then, saya pun termenangis..and..and..nak tahu tak??..
ade seseorang tarik saya, and peluk saya..
until now, saya tak tahu siapakah gerangan nye yang memeluk erat tubuh saya..huhu..
and malam tu jugak..terjadinya histeria..nak tahu siapa yg kena???.hehe..senior yang jadi jenazah tu..huhu...
and and sejak dari tu..malam keinsafan tu diharamkan..sampai sekarang tak ada dah buat malam macam tu..huhu..dduk dekat asrama nie sampai form 2 je..

then pindah dekat sekolah...


SMK Tunku Kurshiah, Kuala Pilah..

saya dekat sekolah nie sejak form pertengahan form 2 sampai form 3 je..
dekat sekolah nie best..sebab semuanya perempuan...tak ada lelaki..hehe..best!..
macam macam pengalaman ada..rindu sangat sangat!..and the most important thing..
saya tak pernah tak siap kerja sekolah!..HAHA..

after that, form 4 sampai form 5 saya di...

SMK Senawang...
disini banyak sangat cerita..sampai tak tercerita..disini juga lah..i meet my bff..nora syakilla

after habis sekolah...

maka di sini lah saya sekarang..


saya di UiTM PUNCAK ALAM.
and ambil course Diploma in Occupational therapy, faculty of health sciences..=)
sekarang dah 2nd year..hopefully..i'm success in all subjects and practical..also my bff nora syakilla...
and other friends..=)

thats all my journey until now...

nota tangan: kenangan sentiasa di hati=)