Welcome Here

 photo 76e82c81-6a3b-49bb-a3ca-c6c36f001cfb.jpg
" Syafinaz Shaffiee "

 photo 7249b72a-27ae-448a-b0fa-e73bd582e748.jpg photo 1520b228-4341-4ad6-82b7-7c1fdfcbf2cd.jpg photo 8675ef97-2587-4d43-aa27-6f28705a3051.jpg photo 5ccb7197-ae23-4c92-95da-e4a9cf183d4a.jpg photo e5105eca-82de-4a6e-8198-6225169f7665.jpg photo 5ae08705-1e23-44f8-aee6-287f278b8fcf.jpg photo 902ad759-5518-4184-929c-e8851fead072.jpg


darah!.oHHHH!!}
Wednesday, May 5, 2010 | Wednesday, May 05, 2010 | 4Comment

hyehye**

darah.warnanya merahh.darah.merahnyee darah.
arhhhhhhh!!.aku da confiuss ngan diri akuu..






tadii adek aku nak pegii ngajii my mom yang hantar.
padahal tempat ngaji kat blakang rumah jepp.ohoo.
ye lahh.sekarang kann bahaya.ramai orang jahat.takuutt sangat.
so,aku pun turun lahh kan becoz nak kunci pintuu.
aku kann tinggl sorang sorang.
tinjau tinjau.adekk aku ade kat dapur.tengok tengok jari die berdarah.
kena mase nak amik Al-Quran kat dalam almari.ohhh!.
tibe tibe aku rasa nakk pengsann.mengapakah?.
sejakk bile aku mula takutkan luka and darah.aku da dapat mengesan nye 
masa form 3.kenapa aku takut?.tahh laa.aku punn xtawu.
takutt sangat sangat.memang tak berani nak tengok benda benda yang 
luka nie.tapii if luka je andd xde darah punn.aku tetapp takut nak tengokk.
ohhh!.macam mane niee.tak de ubat ke nak pulihkan balek semangat 
berani tengok darah and luka uhh.apa pendapat korang?.adakah aku patut practise tengok luka and darah hari hari?.kena makan ubat pape ke?.



tibe tibe je aku rasa aku da tawu kenapa.teringat waktu form 3.
ustazah aku tunjuk kan video orang bersalin.operation.
and and video yang orang anti dadah uhh.aku rasa start dari situu lahh.
aku takutt sangat tengok darah,luka sume uhh.lagii satu video orang kena sebatt uhh.fuhh.saketnyee.aku sampai tutup2 muka.wahaha.da la ramai dalam dewan uhh.abang tuu nampak aku takut giler.muka aku cuak je tengok video uhh.then die tnye.adek pakai tudung pink tuu takut sangat nampaknye.
malu aku!.ahaha!.aku tawu die nak kenakan aku.becoz dari mula asyik aim aku je.asyik pandang pandang je.suka kot tengok aku takutt.heish!.gatal punye abang.but aku tak de lahh menjerit okay.sekadar tutup muke je.and
and pegang tangan kawan aku and and alihkan pandangan ke arah kawanku.lalalaa~
ohhh!.seram!.tengok kena sebat uhh.dah la telanjang bulat kann.aku da malu nak tengok.huhu.naseb sensored!.kalau tak.tak nak aku tengok de!eeeuww!
ada sorang dak nie tanya kat abang tuu.boleh ke kita tengok life kat situu.
abang tu cakap.boleh je.buat la surat.datang ramai ramai.aku tak tawu la 
die nipuu kteorang ke ape kann.aku caye jee.sebab dalam video uhh.ramai je tengokk.siann laki yang kena sebat uhh.menjerit!.meraung!.fuhh!.
kuat die jerit.so,kepada sesiapa yang rasa nak buat jenayah or benda yang salah disisi undang undang.sila lahh tengok video tuuu.gerenty tak kan buat.
and and terus bertaubat.huhu.

belia benci dadah!!.ohooo!.



video nie kejap jee.camtu lah cara die sebat yang aku tengok dulu.
taubat! aku tak nak tengok lagi and and tak akan penah tengok lagii.
aku ingatkan nak letak video real punye kena sebat.tapii tak berani nak bukak.
huhu.lagipunn dorang sexy.nnty korang tergoda.HAHA.waklu**
siyez aku tak berani.if korang nak tengok.pegii je kat youtube.

p/s:dah banyak kali kena rotan+sebat(sama kan?)
 ngan ayah and mak masa kecik kecik dulu.hehe=P.

|pnut|