Welcome Here

 photo 76e82c81-6a3b-49bb-a3ca-c6c36f001cfb.jpg
" Syafinaz Shaffiee "

 photo 7249b72a-27ae-448a-b0fa-e73bd582e748.jpg photo 1520b228-4341-4ad6-82b7-7c1fdfcbf2cd.jpg photo 8675ef97-2587-4d43-aa27-6f28705a3051.jpg photo 5ccb7197-ae23-4c92-95da-e4a9cf183d4a.jpg photo e5105eca-82de-4a6e-8198-6225169f7665.jpg photo 5ae08705-1e23-44f8-aee6-287f278b8fcf.jpg photo 902ad759-5518-4184-929c-e8851fead072.jpg


malaysia kena serang??.}
Monday, April 26, 2010 | Monday, April 26, 2010 | 16Comment

malaysia kena serang!?.lari.lari.cepattt!!


pooomm!.boooom!!



kebaabooooommmm!!!!

wah!.takuttnyee aku.
petang tuu rasa cam ada peperangan je.
huhu.merepek kan aku?.aku selalu fikir.
camne if malaysia kena @^%*&#.
fuhhh.mcty ramai yg mati.
mcam negara kat lua sana tu yang tengah menderita.=(.
bila baca tajuk aku tu cam gempak je ann.
sebenarnye tak de mende pe pun.
juz nak cite petang ari tuu.
kilat and guruh.kuat!.bersambung sambung!.
aku takut.tak berani nak bangun dari tempat aku duduk.
nak g toilet pun xberani.
kilat memaNcar mancar.
huhu.dalam fikiran aku.kenapa cmnie sekali kilat and guruh nie.
cam nak runtuh rumah masa tu.
masa nie la pkran melayang.merepek2 sal kena serang.haha.=DD
tbe tbe akuuuuuuu.....
nampak panahan petir kat belakang and depan rumah.
nampak percikan tuhh.
kalau aku ade kat lua mcty da **** kan?.
huhu.muka aku biasalah sentiasa cuak if ade kilat and guruh.
sape tak takot ryte?.=P.
after dat baru lah hati aku berbisik.
heish!.pnut nie merepek je pk bukan2.base la tu kilat n guruh camtu.wakaka.gelak kan diri sendiri.cam tak biase pulak kan.
p/s:memang xbase punn=P






aku teringat.time tu aku darjah satu.
masa tu aku duduk kat sarawak.
rumah polis.rumah tu tiga tingkat je.
kat bandar kuching.
belakang sekolah st.joseph.
ada satu hari tuu.guruh and kilat kuat sangat!.
angin kuat.sampaikan menerbangkan bumbung rumah rumah dekat situu.
aku intai dekat tingkap.
bising sangat.
bunyi angin kuatt!!.
aku baca macam macam surah.
and berdoa.masa tu aku ingatkan hari nak kiamat.
huhu.yelah.masa tu baru darjah satu kann?.
sampai terjun kat beranda blkang nak ikot kawan g senam aerobik.
wakaka,pastuu kena sebatt.aduh!.base lah.budak budak.
naseb baek aku tak patah kaki time uhh.
nakal betol!.ha.sambung2.
then.aku denga bunyi.ting.ting.ting.kat atas.
pastu bunyi dush.dush.dush.
camtu ke bunyik die?.haha.
hentam je.rupa rupa nya hujan batu!!
u all tawu kan.hujan tu bukan batu yang turun.
tp ais(dorg tawu la pnut=P).
macam best kan?.
tp xbole turun lah.saket la nanti kene ais tuu.
but kawan aku yang kat blakang rumah tuu g kutip ais tu.
and and and and.dorang makan ais tuu!!.
haha.sedapp ke?.mybe rasenye sama kott cam ais kat petii ais rumah aku.
masin ke?.masam?.manis?.pahit?
tu aku xtawu sbb aku xmakan ais yang turun bagaikan hujan tu.
ehh.mmg hujan kan?.huhu.ape laa pnut nie kan.=D
kann besh klu time uhh ais batu nie yang turun.


urmm.nyummy.

but...
yang turun is.....




and and.ade lg satuu.pokok blakang rumah time uhh.
yang besa gilerr tuu.tumbang.disebabkan ribut tuu.
korang dapat bayangkan tak situasi masa tuu.
cemass!!.ceehh.ckp macam la aku da besa dalam dajah 3 o 4 masa tuu.
kechik lg.taik lalat kat hidung nie pun lom tumbuh g.
haha.=P.sejaak hari tuu sampai skunk.
sampai da berpindah ke semenanjung.
tak pernah terjadi lagi the same thing.
hujan batu.
belomm lagi.
kalau jadi lagii mybe aku pengsan kott.huhu.

p/s:lagi takot pda hari kiamat.




salam sayang dari....